Comissions de l’AFA
Per una millor organització, l’AFA s’organitza en comissions, que es dediquen a tasques o serveis concrets. Al Taula Rodona tenim les següents comissions:
- DIRECTIVA: formada per una presidenta, una tresorera i una secretària.
- MENJADOR: gestiona amb l’empresa proveïdora del servei tots els aspectes relatius als menús que mengen els nostres nens i nenes, així com els espais i les condicions en què ho fan. La nostra escola té cuina pròpia i els menús s’elaboren diàriament per les cuineres contractades per l’empresa proveïdora del servei.
- EXTRAESCOLARS: gestiona el catàleg d’activitats formatives i lúdiques que s’ofereixen en horari no lectiu, així com la relació amb tots els proveïdors d’aquestes activitats.
- CASALS: organitza el casal d’estiu així com les ludoteques que s’ofereixen pels dies festius locals o els dies de lliure disposició designats a l’escola.
- ROBA: facilita als pares, mares i tutors legals la compra de la roba amb el logotip de l’escola.
- PEDAGÒGICA: gestiona activitats de formació i xerrades dedicades als pares, mares i tutors legals, amb temes interessants relacionats amb l’educació dels nostres petits.
- PROJECTES: es dedica a tasques concretes que no s’enquadren en altres comissions i que tenen una duració determinada. Per exemple, l’últim projecte que van gestionar va ser la remodelació dels patis de l’escola.
- NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS: seguint el model d’educació inclusiva aquesta comissió vetlla per la integració dels nens i nenes que puguin tenir necessitats educatives especials dins de la comunitat escolar.
- FESTES i CARNESTOLTES: les nostres comissions més lúdiques, que es dediquen a gestionar activitats d’oci per fomentar la participació i la trobada de les famílies en un ambient distès i relaxat, però sempre relacionat amb l’escola.
- COMUNICACIONS: que s’ocupa d’informar als socis dels temes relacionats amb l’AFA, gestionant la pàgina web, les xarxes socials i la coordinació del xat de delegats.