Comissions

A través de les seves diferents comissions, l´AMPA del Taula Rodona vol garantir l´establiment d´una bona relació entre l´escola i les famílies potenciant la seva vinculació i participació al centre, i creant i gestionant tots aquells serveis i recursos que el centre escolar no ofereix però que són molt necessaris per als infants i les seves famílies.

1) Representació

Presidenta: Beatriz Sánchez

Secretària: Jèssica Albiol

Tresorera: Natàlia Barris

2) Comissió de Menjador

Coordina el menjador i el servei d’acollida matinal (SAM) de l’escola mitjançant la contractació de l’empresa externa encarregada d’aquests serveis. Durant el curs realitza el seguiment del serveis contractats, gestiona les possibles incidències que sorgeixen i revisa els menús proposats, fent les recomanacions que consideri oportunes per tal de vetllar per una dieta equilibrada dels nostres fills i l´adquisició d´hàbits alimentaris saludables.

3) Comissió d’Extraescolars

Desenvolupa i fa el seguiment de les activitats extraescolars programades per l’any en curs, i organitza les activitats extraescolars per al proper any, tenint en compte principalment el seu valor pedagògic i les preferències de les famílies de l’escola. La comissió vetlla pel bon desenvolupament de les activitats per part de les diferents empreses contractades.

4) Comissió de Casals

Dissenya i prepara els diferents casals de Nadal, Setmana Santa i Estiu per tal d´oferir a les famílies i els seus fills la millor oferta d’activitats de lleure tenint en compte criteris pedagògics que responguin als objectius educatius de l’escola. Tant els casals, com les jornades de ludoteca que s’ ofereixen els dies de festa o de lliure disposició, s’ organitzen de manera conjunta amb les AMPA’s de la resta d’escoles del municipi per tal de garantir la millor oferta d’activitats i amb el menor cost econòmic possible.

5) Comissió de Roba i Llibres

Aquesta comissió s’encarrega del subministrament de tota la roba infantil que es distribueix amb el logo del Taula Rodona. Gestiona amb els proveedors la confecció i distribució de la roba garantint el millor producte als preus més competitius.

Gràcies a la seva estreta relació amb la direcció del centre, la comissió de llibres informa als pares dels llibres escolars requerits per al curs acadèmic següent i garanteix el seu subministrament a través de les llibreries a preus més econòmics per a les famílies sòcies de l’AMPA. A més, s’encarrega de desenvolupar el projecte de socialització dels llibres que pretén la reutilització solidària dels llibres de text que es troben en bon estat per part d’altres alumnes, reduïnt les despeses de les famílies que ho desitgen per aquest concepte.

6) Comissió Pedagògica

Proposa, aprova i organitza activitats, tallers, conferències i cursos que resultin interessants per afavorir la formació continuada dels pares, aportant eines necessàries per a la seva tasca en el nucli familiar.

7) Comissió de Festes

La comissió organitza les festes més destades del calendari escolar com la Castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi o final de curs garantint el manteniment de les tradicions pròpies de l’escola i afavorint la relació entre les famílies i la cohesió de l’escola com a comunitat.

8) Comissió de Subvencions

Els membres de la comissió treballen per garantir el coneixement de totes les subvencions a les que l’AMPA pot acollir-se i fer els tràmits necessaris per a sol.licitar, junt amb la direcció de l’escola, aquests ajuts.

9) Comissió de Comunicació

Garantir a les famílies del l’AMPA l´accés a la informació que es deriva de tota la tasca que duen a terme les diferents comissions, mitjancant accions comunicatives directes (mails a les famílies associades) i notificacions a través de les xarxes socials (web AMPA, facebook i twitter).

  • 9.1 Àrea de Correspondència

    Revisar i gestionar el correu oficial de l’AMPA per garantir una bona comunicació amb les famílies del centre escolar.

  • 9.2 Responsable de Delegats

    El responsable de delegats és la figura responsable de fer arribar les informacions generades pel centre i per l’AMPA a les diferents persones designades com a “delegades” dels grups-classe del centre, per tal que elles les difonguin als pares.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s