Archive | 10 Juny 2016

Inauguració de l’exposició REplay>>Vila-Puig. Dissabte 11 de Juny a les 12 hores

REplay

L’exposició REplay>>Vila-Puig s’inaugurarà el aquest dissabte 11 de juny a les 12 hores a la Casa de Cultura Vila-Puig.

Emmarcada en els actes de commemoració del 125è aniversari del pintor Joan Vila-Puig, Sant Quirze del Vallès acull fins al 10 de juliol una mostra de treballs realitzats per l’alumnat de les escoles que han participat a les visites guiades i als tallers que ha dut a terme l’Associació PràcticaMent.

La santquirzenca Marta Pujol va apropar als infants la vida i l’obra de Vila-Puig tot ensenyant-los els paisatges que pintava. A través dels quadres del pintor, els nens i les nenes han pogut descobrir com era el Sant Quirze i el Vallès de principis del segle XX i com s’ha anat transformant amb el creixement urbanístic. Aquest coneixement els ha donat capacitat d’entendre d’una manera crítica el paisatge que els envolta i plasmar-ho en treballs artístics. L’exposició també compta amb les obres realitzades pels participants al taller laboratori Replay Vila-Puig, impartit per l’Associació SiteSize.

Al llarg d’aquests mesos, infants i adults han experimentat i aprofundit en el paisatge proper a partir de l’obra de Vila-Puig, fet que els ha permès llegir i interpretar el paisatge contemporani. La mostra es podrà visitar des del dimarts 14 de juny fins al 10 de juliol en horari de dilluns a dijous, de 17 a 19.30 hores.

Tens una idea per millorar l’escola? Assemblea de l’AMPA, Dimarts 14 juny. A les 20 h

El final de curs s´acosta i l’AMPA del Taula Rodona fa balanç de com ha anat el curs acadèmic i les activitats que organitzem per als nostres fills, com ara el servei d’acollida matinal, el menjador, les extraescolars, les xerrades sobre temes pedagògics, les festes o la venda de roba i els llibres escolars.

Malgrat això voldríem fer-ho encara millor! Per això volem convidar-vos a què ens expliqueu els vostres suggeriments o propostes de millora de l’escola! Plegats podrem oferir nous serveis per als vostres fills.

Us esperem a l’Assemblea de Final de Curs, el proper dimarts dia 14, a les 20 hores!