17 d’abril, caminada popular amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física

Per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, el proper diumenge 17 d’abril a les 10:00 hores tindrà lloc una Caminada Popular que s’iniciarà a la plaça Anselm Clavé.

Per gaudir d’una bona salut, l’activitat física és un dels pilars fonamentals de la vida diària per aconseguir-ho. La regidoria de Salut Pública de l’Ajuntament, conjuntament amb el CAP i el Club de Marxa Nòrdica de Sant Quirze Nordic Walks, et proposen que vinguis el proper dia 17 d’abril a la plaça Anselm Clavé a les 9:30 hores per aprendre els primers passos de la tècnica de la marxa nòrdica de la mà d’instructors professionals, abans de l’inici de la Caminada Popular.

L’activitat té una durada de 60-70 minuts repartits entre l’escalfament, l’aprenentatge dels moviments bàsics de la tècnica, i una caminada moderada pels entorns de Sant Quirze i els estiraments per acabar.

Cal portar roba esportiva tipus xandall, samarreta i pantaló o malla esportiva, calçat esportiu tancat, petita motxilla o ronyonera amb bidonet d’aigua i si fa sol, gorra i ulleres. Nordic Walks et deixarà els bastons, si vols provar.

La ruta és la següent:

Plaça Anselm Clavé, carrer Sant Isidre, carrer de Llaurador, Plaça del Sot, Parc de Can Feliu, Camí de la Betzuca, Camí de la Font dels Caçadors, volta curta camí de la Bigorra, camí interior Betzuca, pista poliesportiva Sant Quirze Parc, avinguda Vallès, Parc de Can Feliu, Plaça del Sot, carrer de Llaurador, carrer Sant Isidre i Plaça Anselm Clavé.

Per inscriure’t prèviament, només cal fer un correu a la següent adreça: serveisalut@santquirzevalles.cat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: