Archive | 4 Març 2014

Ampliació sobre la vaga del menjador del 6 de març

Des de la Comissió de Menjador us ampliem la informació sobre la  jornada de vaga del sector del lleure educatiu i sociocultural del dijous dia 6 de març.

• Els treballadors del serveis mínims serà de 8 persones, però fins el dia de la vaga no sabem si s’incorporarà alguna persona més.
  • L’apat serà el que estigui programat aquell dia en el menú.
  • En un principi, l’acollida matinal i les activitats extraescolars no es veuran afectades per la vaga, tot i que arribat el dia, algun monitor podria exercir el seu dret a vaga.
  • Si alguna família decideix no deixar el seu fill/filla a dinar, haurà de procedir de la manera habitual: avisar a la Belén abans de les 10:00.

Comissió de Menjador

macarrons-bacalla

Beques per a colònies en anglès d’alumnes de 5è i 6è.

Aquesta informació sobre beques per estades lingüístiques pot interessar-vos:

El 14 de març acaba el termini.

Captura de pantalla 2014-03-04 a les 20.26.57

8 de març enterrament de la sardina a Sant Quirze

Aquest acte s’ha suspès.

L’Associació Cultural Els Mandukos i l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, vol recuperar aquest any una de les més nostrades tradicions, l’Enterrament de la Sardina.

Per aquest motiu us convidem a tots els nens i les nenes de Sant Quirze a que ens acompanyeu el proper dissabte 8 de març a fer l’enterrament de la sardina. A les 10:00 hores ens trobarem tots i totes davant de l’Escola Purificació Salas i portarem la sardina fins als exteriors de la Masia Can Feliu, on l’enterrarem, i hi haurà xocolatada per a tothom i, al migdia, una sardinada popular.

Per tal que l’acte sigui més vistós, els nens i les nenes es poden vestir de la següent manera:

• Els nens poden fer un forat a una bossa d’escombraries per fer de vestit i, a la part davantera, posar-hi un full de paper en blanc i, a sobre, un tros de cartolina negra en forma de corbata.
  • Les nenes poden també fer un forat a una bossa d’escombraries per fer de vestit i al coll posar-se un tros dels papers típics de pastisseria que simulen un bordat. El cabell pot anar recollir i/o amb un mocador negre de reixa.

Esperem poder comptar amb una bona participació i per això demanen l’ajuda de tota la ciutadania per fer difusió d’aquest acte.