Què han preparat els del Taula Rodona per Carnestoltes? Capítol 4

Buon Giovedi, amici!

Què, ahir el senyor Google us va solucionar el dubte de la película “La princesa que quería vivir“, eh? Ho sabem perquè en Larry Page ens va trucar al vespre al Taula Rodona per preguntar-nos què havíem fet que milions i milions de persones estaven fent la mateixa recerca a partir d’una publicació nostra… bé, qui diu milions i milions diu els meus amics i la meva família, que són els únics que m’aguanten… m’estic anant del tema, oi? tanta cola i tanta pintura m’està passant factura. Encara que no tanta factura com a una amiga meva, que va acabar a l’hospital, però això ja és una altra història, un dia us l’explico… Centrem-nos!

Sou bona gent, i ja porteu quatre dies aguantant-me i llegint les meves entrades, així que avui us mostro unes fotos més de com hem anat muntant el frontal de les motos:

Bé, em sembla que ja teniu una idea de com seran, veritat? Us buscaré fotos ja totes senceres, i demà us les publico. Estigueu atents!

De moment, una mica de balleruca:

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )