L’AMPA ha contribuït a la instal·lació dels nous videoprojectors del Taula

Aquest curs escolar que estem vivint en un context de crisi econòmica real amb retallades en recursos i disminució de les ajudes encara té espai per a les bones notícies.

La instal·lació de videoprojectors a les aules és una de les millors eines de què poden disposar els alumnes. Aquest curs s’han instal·lat 4 de nous arribant-se a la xifra de 14 en tota l’escola. D’aquesta manera només queden pendents 2 aules d’infantil.

Per poder fer front a aquesta despesa l’escola ha aprofitat els pressupostos que l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès destina als Projectes d’innovació educativa. L’import de l’ajuda ha estat de 14.000€. També l’AMPA ha pagat un d’aquests 4 videoprojectors.

Aquest videoprojectors inclouen un ordinador multimèdia connectat a la xarxa que permet accedir a un munt de recursos àudiovisuals. També s’han adquirit 15 ordinadors portàtils HP amb el seu carro d’alimentació pels alumnes de cicle superior.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: